Nuffnang Ads

Bisnes RM20

Nuffnang Ads

Task4Job

http://tasks4job.com/?refer=202844

Tuesday 15 April 2014

Jom Buat Duit.

Bisnes RM20

Entri kali ni aku nak kongsi mengenai bisnes pulak. Biasalah zaman sekarang ni ramai sangat bisnes online. Aku pon nak cuba jugak bisnes online ni. Disebabkan aku ni kurang gemar menjual barang so aku try la bisnes Money Game ni.

Masa mula2 aku tengok iklan bisnes ni, firstly aku macam tertanya-tanya. Betol ke bisnes ni??? Dengan modal serendah RM20 je kita boleh berbisnes.

Sebenarnya bisnes ni bukan jual produk, kita just promosikan link kita je. Macam mana kita nak promosikan link kita tu??? Ada macam2 cara sebenarnya seperti contoh menggunakan Facebook, Twitter, Instagram, Wechat dan banyak lagi la. Tapi  promosi dekat Instagram je sebab senang.

Mungkin pada korang yang baca entri akan rasa bisnes ni mengarut kn??? Tapi pada aku setakat nak buat side income tu boleh la. Ala, aku bukan target sale sampai beribu-ribu pon. Pada aku setakat RM20 tu apa la sangat. Pada korang mungkin mengarut kan??? Tapi bukan pada aku. Jujur aku memang nak cari duit lebih tapi aku xtaw macam mana nak buat. Aku bukan suka berniaga jual barang pon. Setakat ni aku dah taja beberapa orang je. Lagipun bisnes ni senang sangat nak jalankan.
Dengan syarat ada internet je tu pon sebab korang nak kene registerkan customer korang.

Kalau korang berminat nak tau lebih lanjut bole whatsapp atau sms (012-7242614). Aku pon baru brapa bulan join bisnes ni. So far not bad la. Cuma kene rajin je. Setiap usaha mesti ada risiko tersendiri. Bagi sesiapa yang teringin nak buat side income tapi tak nak jual barang, aku sarankan korang cuba bisnes ni. Senang Sangat!!!

Korang bole klik di sini kalau nak tau lebih mendalam. Testimoni pon ada kt dalam tu.



No comments:

Post a Comment

http://www.belajargitar.com/index.php?ref=kucinghitam