Nuffnang Ads

Bisnes RM20

Nuffnang Ads

Task4Job

http://tasks4job.com/?refer=202844

Thursday 25 July 2013

Buat Duit Hanya Dengan Blogging????

Hye,

Tadi mase aq tengah syok online, tetibe aq ade ternampak satu artikel ni yang bertajuk "Pendapatan Seorang Blogger". Aku pon try la ushar. Seriously aku memang tak percaya, sebab yela kn xkn boleh buat duit dengan menulis kt blog je. Aku ingat blog ni tempat untok orang mencurah perasaan dan berniaga je. Bila aku baca je artikel tu terus je aku rasa macam berminat. Sebenarnya kalau kita nak buat duit dengan blogging ni just letakkan iklan kt blog kite je. Letak la apa-apa iklan pon yang penting bile ade orang klik je iklan kt blog kite tros dapat faedahnya.Tapi base on senior punyer experience, dyorang cakap agak makan masa sikit la nk berjaya tu. Mana ade orang tros bole kaya kn kalau xde usaha melainkan kite ni lahir dalam keluarga yang kaya-raya.

Bila aku baca je artikel tu kn, aku pon apalagi dengan pantas berdezubbbb teros je cari bahan. Cari punyer cari and then jumpe jugak engine yg bole digunakan untuk tampal iklan kt blog. So far aku baru jumpa satu engine je iaitu (skemanya ayat) Nuffnang. Tapi aku still 'noob' dengan benda-benda ni semua. Takpa tu semua bole belajar. Nanti kalau aq dh expert aq post lg.

Ok la, aku nak tulis panjang-panjang pon bukan aku dilahirkan dengan bakat untuk menulis pon. Ni jela yang aku bole tulis untuk entri aq ni hah. Daaaa jumpa lagi di entri yg akan datang.

BYE!!!!

No comments:

Post a Comment

http://www.belajargitar.com/index.php?ref=kucinghitam